ÅTERBESÖK

Tillbaka till akuten för kontroll imorse.
Sänkan hade höjts något men infektionen hade inte blivit värre så jag fick godkänt att åka hem igen MEN jag ska tillbaka imorgon ( söndag ) igen på ny kontroll.
Känns ju skönt att dom verkligen vill ha koll på mig och mitt sår.
Ibland känns det bättre men så fort jag då går upp och gör nått så får jag ont.
När jag skriver går upp o gör nått då menar jag alltså typ går på dass, tar dricka eller äter nått för tro mig jag gör INGET ansträngande för det klarar jag inte. Får så ont bara av att prata .
Läkaren sa till mig idag att jag kom in i grevens tid annars hade dom behålla mig.
Men det var som jag sa till läkaren , man har ju aldrig gjort nått sånt här innan och hur vet man då hur ont det får lov att göra ?
Jag är ju ganska tålig också och tyckte ju att jag kunde vänta med att åka in till akuten, det kändes ju helt onödigt igår .
Besvära dem där inne pga av att jag hade ont efter en operation . Kändes ju hur korkat som helst. Men som sagt , det var nog i grevens tid.
Läkaren var iallafall nöjd med att infektionen inte spridit sig mer.
Får nog hålla mig på soffan ett tag till tyvärr :(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...