DÅ VAR DET HELG IGEN

Jobbade lite idag eftersom jag hade stängt för kunder onsdag och torsdag och för att det inte ska bli total korvstoppning nästa vecka ( fast det är det mer eller mindre redan )
Hade en mycket nöjd kund som skulle gifta sig imorgon och ville ha en helkroppsvaxning.
Första gången hon vaxade sig dessutom så hon var jättenervös
Drygt 1 1/2 timme senare var det en mycket nöjd och helt överväldigad tjej som reste sig från bänken, helt lyrisk.
Länge sen man fick så mycket lovord och kramar.
Jättekul, det är sånt som gör att man älskar sitt jobb -)
I övrigt så har det varit en " Tina " dag som Cilla har döpt dessa fara hit och dit dagar till :-)
Ha haha, undras ved hon menar med det , hihi.
Strax ska jag antingen in i duschen eller hämta Cornelia och Isabell på ridskolan.
Det hänger lite på om Lasse hinner hämta dem eller om jag ska göra det.
Jag hoppas på det förstnämnda eftersom jag sen ska träffa Maria nere i stan på en liten afterwork kväll.
Klockan 18 ska vi träffas.
Herre jösses kommer inte ens ihåg när jag var ute senast- har inte riktigt varit " in the mode" för sådant.
Äta gott, dricka vin, snacka skit är precis vad jag känner att jag behöver nu :-p
Ska bli mysigt. Imorgon bär det nog av till Ullared med tjejerna.
Lasse är ju ändå iväg med jobbet från morgon till natt och tjejerna behöver snart höst / vinter jackor.
Känns ju avlägset nu med detta härliga vädret vi fått igen , men vi vet ju att plötsligt blir det kallt och då tar allt slut i affärerna på nolltid.
Okej, nu hinner jag inte sitta här längre och uggla.
Trevlig fredag folks !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...