ULLARED

Sov dåligt som sjutton i natt och trodde aldrig jag skulle orka med en lång dag på Ullared.
Men nu hade jag ju lovat Cassie och hennes kompis Malin detta och Cornelia ville också med.
Så vi körde vid 11 tiden .
Massor av folk såklart när vi kom upp men som tur var känns det inte så hemskt när man väl är inne.
Vi hittade det vi sökte , byxor i mängder till Cornelia och en vinterjacka och massa annat.
Hennes vintergarderob är laddad.
Till mig blev det två blusar o lite ljus.
När vi var tillbaka hemma så lastade vi fört ut ullareds påsarna och sen lastade vi in loppis grejer och bord.
För imorgon ska vi ner på bakluckeloppis jag o Cassie och försöka sälja det gamla nu när vi fått in lite nytt :)
En heldag imorgon också med andra ord.
Nu är det dax för lite filmmys med Cornelia .
Lasse är ju iväg hela dagen med jobbet o kommer hem sent.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...