DOFTEN AV NYTVÄTTAT HÅR

Idag åkte Lars till London med jobb och kommer först hem torsdag kväll.
Det innebär att jag inte kan ta det riktigt lika lugnt.
Började morgonen med att gå till Brunnen ( affären ) tillsammans med min mor.
Vågade inte gå själv för jag har ju inte varit utomhus på en vecka.
Var rädd att jag skulle bli helt yr och inte orka.
Men det gick bra :)
När jag kom hem hjälpte Cassie mig med att tvätta håret.
Fattar ni hur gott det luktar med nytvättat hår. Inte ens håret har jag ju kunnat tvätta på en vecka.
Har haft det uppsatt hela tiden men man kände ändå lukten av skitigt hår.
Blir väldigt orolig också för under ganska lång tid har jag tappat väldigt mycket hår.
Cassie tyckte det var äckligt mycket när hon tvättade mitt hår.
Men nu ÄR det rent och det känns magiskt.
Exakt på tidpunkten idag fören vecka sen låg jag i sjukhussängen och rullades ner till operstionssalen.
Klockan var då 11.10.
En vecka sen.....
Mycket har jag gått igenom på en vecka nu och jag hoppas det blir bra snart.
Försökte tugga en macka precis men jag kan säga att det INTE går så jävla bra.
Får sjukt ont i käken och det sitter tyvärr i ett bra tag efter.
Nu ska jag vila i soffan igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...