ONSDAG

Min mor kom förbi på morgonen och tog en kopp kaffe.
Härligt att känna att man hinner med att se henne lite nu när man inte jobbar ihjäl sig.
Sen kom Petra en runda och just då höll vi på att försöka byta glödlampan över källartrappen.
Den lampan sitter inte så himla bra och det är hopplöst att hänga över räcket för att försöka komma åt lampan.
Jag försökte först,  brukar lyckas men jag kände hur det drog i halsen o kände att det kanske inte riktigt var den övningen jag skulle utsätta mig för.
Mor försökte men hennes armar var för korta.
Petra försökte och hittade inte rätt
Just då kom Cilla och undrade om vi hade stormöte i källartrappen.
Cilla provade men det såg helt livsfarligt ut så jag bad henne klättra ner från räcket.
Under tiden hade min mor gått över till grannen som hade snickare som byggde på deras hus.
I hasorna efter mor kom en av snickarna och jag kunde urskilja ett leende när han såg oss fyra kvinnor kämpa för att kunna sätta i en glödlampa.
Synd man inte var tankeläsare,  ha ha
Hjälpen kom och hjälp fick vi och lampan blev bytt :)
När det var gjort kunde jag bjuda Petra på kaffe och lite snack :)
Resten av dagen har försvunnit
Snack med Cilla och lite av mina kunder som kommit till Cilla idag.
Slappat på soffan mellan varven och det känns bra eller bättre ska jag kanske skriva.
Känner fortfarande av en stumhet eller svampighet framför örat och det är en något märklig känsla , svår att förklara.
Längtar tills jag ska till läkaren imorgon.
Meningen är att jag ska plocka stygnen frågan är om det går :(
Undrar om det är helt läkt iom infektionen jag hade.
Ska bli skönt iallafall och få en ny bedömning på det.
Sen är man lite orolig för svaret  på själva tumören.  Men dom har ju sagt när dom tog finnåls punktionen att den var godartad så vi hoppas på det .
Ja jag vet .....
Inte oroa mig i onödan.
Nu ska jag slappa i soffan igen
Kram kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...