HÖGA BERG OCH DJUPA DALAR

Så skulle jag kunna beskriva tillvaron just nu.
Antingen går det uppåt eller så går det nedåt.
I går var jag iväg på KBT träning, ska lära mig åka hiss.
Det gick inte så bra.
Klarade av att gå in i hissen , men får panik när dörrarna stängs.
Piss rent ut sagt. Antagligen har paniken triggats igång dubbelt upp detta året med tanke på allt som hänt detta året och kroppen vill hellre fly just nu och om jag får panikångest så vill jag ju springa ifrån den eller hur.
Nu vet jag att många tycker detta är ganska fjantigt och säkert inte kan förstå rädslan av att åka hiss.
Men har man suttit fast så många gånger genom livet och dessutom fått tillbaka sin panikångest så kan jag säga att den kombinationen inte är till att rekommendera.
Sen vill jag bara att folk ska kunna respektera min ångest och  fobi utan att tycka det är trams.

Efter hiss terapin så blev det lite trevligare, då träffade jag Lotta som jag inte sett på år och dar.
Fantastiskt kul , har saknat henne :-)
Efter träffen gick jag vidare till Sara och blev färgad och klippt, grå hår gone !
Underbart!
Idag fick jag lite extra tid på morgonen så jag satte mig och fortsatte ringa runt till de olika bolagen som jag har försäkringar i  och jag har ju kommit fram till att man skulle varit anställd istället.
Ett bolag har jag avbrottsförsäkring hos- efter 15 dagar.
Hallå, då ska jag ju börja jobba igen ( nästan )
Lotta tipsade mig om att ringa vårt försäkringsbolag som vi har genom SFKM- nä nä, det täcker allt utom förlust av inkomst.
Suck !
Går tillbaka till jobbet och jobbar in mina tre veckors sjukskrivning......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...