BALI

Började även denna regniga dag med att måla badrumstaket.
Sen åkte hela familjen ut till XXL för att kolla på ridkläder till Cornelia.
Hon behöver verkligen det nu när hon kommer vara i stallet 2-3 ggr i veckan och ta hand om Blitz.
Funkar liksom inte att hon har på sig de enda par jeans hon äger i stallet.
Vi hittade ridbyxor , strumpor och ridhandskar och summan blev 189:-
Vi hade ingen aning om att de hade 70% rabatt så vi fick ju en rejäl överraskning framme i kassan.
Körde hem en runda igen innan jag sen körde ut till Bali
Där hittade jag två vita stegar som vi ska ha som handdukshängare i badrummet istället för de fula handukstorkarna.
Tror det kan bli bra.

Hittade även en snygg skänk som jag satte upp på min önskelista att ha i storarummet. 


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...