NATTEN

Var trött igår. Lasse och tjejerna hälsade på mig en runda på kvällen.
Jessica kom också upp en runda , hon jobbade och tittade förbi.
Jag fick smärtstillande i olika former och efter en pilla så blev jag riktigt dålig.
Kallsvettig,  yr och kräktes.  Jag hade helt enkelt fått för mycket och dom ökade upp mitt dropp så efter ett litet tag gick det över.
Sovit en timme i taget, vaknat och somnat.
Har ont och det känns som om jag gått 50 boxningsronder och fått alla smällar på vänster sida.
Läkaren har varit här och jag är tydligen svullen lite mycket på halsen så det kanske står blod under huden trots mitt drän som jag kallar man Louise Vuitton väska , röd och fin :)
Dränet ska plockas ut och efter lunch ska jag få åka hem.
Fick Föresten en fantastiskt god mat igår kväll vid 23 tiden.
Filmjölk o kaffe. Fick ju knappt inte in skeden i munnen, kan knappt gapa.
Till frukost fick jag gröt ( gick ju att äta ) och två torra mackor som jag INTE kunde äta. Gu vad ont det gjorde att tugga och det knastrade i örat så det riktigt sökte mig. Fick lägga mig ner ett tag innan jag kunde fortsätta äta min gröt.
Nu ska jag försöka vila lite, mor skulle komma upp en runda efter sitt besök hos ögon läkaren .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...