ONT OCH SVULLEN

Kunde dom inte lyft andra sidan också när dom ändå skulle skära upp mig så här. Då hade man iallafall blivit snygg :)
Just nu är man mindre snygg.
Blev utsläppt vid halv två tiden och då tyckte jag det kändes förvånadsvärt bra.
Sen kom man hem och det känns för jävligt.
Ont och tabletterna jag fick hjälper inte jätte mycket dessutom börjar jag bli röd blå och jäkligt svullen framför örat och ner på halsen.
Kanske för att jag är uppe o går omkring här hemma mot att vara ligga i sjukhussängen.
Hade galet ont i ryggen innan och det har ju tyvärr blivit 100 ggr värre också av allt liggande.
Bullat upp med kuddar i soffan och hur jag än ligger eller försöker rätta till mig så drar det ju i halsen.
Man tänker ju inte på det annars att man anstränger halsmuskulaturen väldigt ofta och mycket , men tro mig det känns nu.
Får skärpa till mig och inte vara uppe o studsa för mycket .
Gör galet ont

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...