PIGGARE

Första dagen jag vaknar upp på morgonen och inte känner av ett bultande tryck över örat o kinden.
Tjoho, jag tror penicillinet kickat in.
Mådde faktiskt mycker bättre denna morgonen.
Kunde ju tom sitta vid köksbordet och dricka kaffe och läsa tidningen :) utan att behöva gå och lägga mig i soffan efter 5 minuter som jag fått göra de andra dagarna pga trycket i halva huvudet.
Jag drack mitt kaffe o började plocka undan lite skit som låg på köksbordet o sortera papper . Typiskt mig , avskyr verkligen att se hur all skit hopar sig och så fort man kan stå på benen så börjar man.....
Fast plocka undan papper borde inte vara så ansträngande , men jag kände av det lilla och fick masa mig ner till soffan och min hörna igen :(
Så nu intar jag mitt ryggläge ett tag till.
Duscha har jag gjort men HÅRET ....
Hjälp , det är inte tvättat sen i måndags och även om det är uppsatt så örk  luktar det fan inte gott.
Längtar efter att kunna duscha och tvätta hela mig.
Får beställa hårtvätt hos Sara , speciellt nu om jag börjar piggna till och kan stå upprätt mer än 5 minuter.
Klockan 12 är det återbesök hos läkaren igen idag och jag är övertygad om att han kommer ge mig godkänt.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...