UTTRÅKAD

Är redan uttråkad på att ligga men jag har insett att det är vad jag måste göra.
Bara jag går upp för att gå på toa, sätta på kaffe eller ta nått att äta ( flytande form ) så spänner det i halva huvudet och jag känner mig jättesvullen.
Gör riktigt ont ett bra tag efter.
Så det blir soffläget så fort jag kan igen.
Försökte precis äta två kex men fy fasiken vad det känns i käken och örat nu.
Det riktigt söker mig och är sjukt smärtsamt att ens försöka tugga på nått.
Bäddar ner mig i soffan igen och hoppas att snart cassie kommer hem.
Cilla är och jobbar här vilket är skönt för jag tycker det är ganska obehagligt att vara själv, känns tryggt om nån är i min närhet.
Usch vad ont jag har nu efter att försökt tugga på kexen.
Lägger mig igen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...