ÄNTLIGEN

Ikväll vid 18 tiden ringde äntligen läkaren och gav besked på CT röntgen.
Det fanns ingen cystficka eller fistel .
Varför det känns som det gör när jag anstränger mig trodde då läkaren berodde på att jag haft infektionen och att dränet inte tagit all sårvätska utan att det tagit lite längre tid än normalt för kroppen att ta hand om allt själv.
Blev sjukskriven 50 % fram till fredag nästa vecka vilket är skönt eftersom jag fått boka av alla massagekunderna dessa två veckorna helt enkelt pga av obehaget och smärtan jag får av ansträngning.
Men det blir bättre och bättre även om jag måste vila lite då och då.
Ikväll åkte vi hem och gratulerade min fina far som fyller år idag .
Hipp hipp hurra till honom på 67 års dagen .
Sen i natt kommer äntligen Cassie hem från London. Klockan 00.56 ska jag hämta henne  på knutpunkten.
Ska bli spännande att höra allt.
Nu hollywoodfruar.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...