LÖRDAG

Idag har jag ,Cilla och Petra haft öppet hus här och wrappar folk.
Roligt även om det inte kom jätte många.
Men vi fick blodad tand och håller ett till om en månad.
Det roliga är att alla fick resultat ;)
När allt var klart o undanplockat körde jag och handlade . Cornelia önskade ärtsoppa innan hon skulle iväg på halloween fest ute på ridskolan i Ödåkra.
Eftersom det bara är Cornelia o jag som äter det så får vi ju passa på när ingen är hemma. Mumsigt :)
Lars har varit iväg hela dagen och spelat bordtennis och kom hem först nu.
Körde sen efter mat o sminkning till ödåkra gör att släppa av Cornelia o Tilde .
Kan lätt säga att jag knappt ville köra hem igen , shit vad coolt dom inrett  , dukat och spökat ut lokalen. Så himla kul.
Kommer nog bli en upplevelse både kul och skrämmande.
Lite bilder från dagen med början från jobb och vårt öppna hus

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...