BÄTTRE O BÄTTRE

Får säga att jag blir piggare o piggare för varje dag som går.
Igår var jag en runda hos Lotta ett par timmar och pratade med några kompisar till henne som är intresserad av wrapparna.  Kändes bra även om jag fick en extrem huvudvärk efteråt och var trött.
Men det var så kul att träffa lite folk :)
Idag har jag mest varit hemma , gör småsaker men tar det mest lugnt.
Största problemet fortfarande är smärtan i käken som kommer bara efter några tuggor.  Spränger som tusan och det är precis som om min sk " korv" blir större när jag tuggar.
Lite bekymrad över vänster armen är jag också eftersom den domnar bort när jag varit uppe ett tag.
Måtte det försvinna snart .
Men utöver det så börjar jag faktiskt få tillbaka lite energi.
Återgår till soffan

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...