TRÖTTSAMT

Jag blir så trött på detta nu.
Jag kan knappt göra nått utan att det känns i käken.
Det gör kanske inte så ont längre men om jag tittar ner ( typ tömmer diskmaskinen )
så trycker det .
Min vänster arm sticker o är lite bortdomnad så jag får väl ligga på soffan lite till
MEN det är ju så jävla tråkigt nu så jag håller på att få tuppjuck = jag blir galen.
Jag undrar HUR länge det ska kännas så här , hur länge ska jag ha den spända " korven" över käken,  när ska jag kunna tugga utan att det gör ont ?
Man blir ju helt deprimerad till på köpet.
Känns totalt värdelöst och jag vill bli bra NU.
Kan ta upp till ett år innan min känsel i örats överkant och kind kommer tillbaka enl. Läkaren men jag vill kunna bli normal NU......
Vänta och ta det lugnt är inte riktigt min grej har jag märkt.
Tålamod finns inte i denna kropp.
Får ju snart köpa ny soffa igen för jag har snart slitit ut den vi har.
Suck !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...