ETT RYCK FRAMÅT KVÄLLEN

Sov jävligt dåligt inatt .
Orolig över den nya Knutan .
Får höra vad läkaren säger imorgon när hon ringer mig.
Det tar på psyket verkligen det här och efter att ha tagit det lugnt hela dagen och fram till tre tiden så fick jag ett ryck.
Ganska skönt att man får lite infall för då tänker man inte så mycket.
Infallet  var att tillsammans med Cornelia åka iväg o köpa plastbackar  i olika storlekar .
Sen röjde vi undan alla gamla leksaker som hon inte leker med mer  och det blev också att vi  slängde massor.
En del vill Cornelia sälja på loppis så det får väl bli en runda till bakluckeloppisen  till innan dom stänger.
Hon fick så mycket plats i garderoben :)
Nu är man givetvis helt Slut igen bara efter några timmars rensande och man undrar ju hur det ska gå sen när man väl ska börja massera 7 timmar om dagen.
Ska definitivt tänka om rent jobb mässigt. Kom till att tänka på vad Petra brukar säga till mig .
- Du har ta mig tusan alla bokstavskombinationer.
Kan nog faktiskt bara hålla med henne ;)
Ha ha
Kraschar på soffan som vanligt !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...