MYSDAG

Hela dagen har varit så mysig .
Träffade min danske väninna som kom över vid 12 tiden.
Planen var att ta en lunch i stan men det usla vädret gjorde att vi körde ut till Väla istället.
Tog en lång lunch där och satt och snackade om ditt o datt innan vi gick en runda i butikerna.
Vid tre tiden släppte jag av henne vid båtarna igen och körde hem.
Vilade ett litet tag innan vi sen körde till Maria kyrkan i stan där Cassie skulle uppträda med kören.
I vanlig ordning kom det en och en annan tår som trillade ner för kinden.
Man blir ju så stolt och berörd.
Nu är jsg helt Slut  och det känns lite som om jag gått 4 boxningsronder.
På tal om det så pratade jag med min läkare 2 ggr idag.
Först ringde hon för att höra hur jag hade det. När hon hörde att jag fortfarande hade en svullnad / knuta kvar så ville hon ringa röntgen.
När hon efter några timmar ringde upp igen så var det för att säga att hon beställt en akut tid för CT röntgen som kommer bli nån gång nästa vecka.
Dom ska alltså röntga skallen för att kolla vad det är som sitter och stör mig.
Så fort jag röntgat mig kommer hon ( min läkare ) att ringa mig.
Planen är att jag ska börja jobba nästa vecka MEN jag kommer boka av alla massagekunder och bara ta zonterapi och vaxningar eftersom jag inte behöver ta i på de behandlingarna.
Funkar det inte så får jag väl skicka hem mina kunder.
Vill prova jobba , får tuppjuck på att bara gå omkring o drälla.
Lite bilder från kyrkan

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...