HALLOWEEN KOSTYM

Himla otur att det inte är halloween.
Jag hade nämligen haft den mest naturliga kostymen .
Stygnen togs bort och läkaren tyckte det såg bra ut.
Tyvärr fick jag inget svar på tumören utan får vänta ända tills fredag nästa vecka innan jag får besked .

Kom hem och strax därpå kom Cassie hem , hennes lärare körde hem henne.
Stackarn hade mensvärk och då kan hon varken stå , gå och bara kräker av smärta.
Blev lite spring upp o ner med piller, spann att kräka i och lite omvårdnad när jag hörde henne kräka.
Detta har nu då resulterat i att det har svullnat upp och bultar bakom örat eller kanske framför ( har dålig känsel ju )
Känns stumt, hårt och obehagligt.
Tvingar mig ner på soffan igen.
Tagit piller o ligger här ett tag nu.
Suck !!!
Blir så trött på att bara ta det lugnt :(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...