ONE MONTH

För exakt en månad sen låg jag på uppvaket vid denna tiden på dygnet mer eller mindre nerdrogad .
En månad !
Det har varit en tuff månad och är på sätt och vis fortfarande .
Väntar fortfarande på att läkaren ska ringa mig ang CT röngten från i tisdags.
Att jobba funkar inte helt och många kunder är ombokade och får vänta ett tag till. Detta blir jävligt stressande och hur jag än vänder och vrider så blir det inte riktigt bra.
Skönt det är helg så jag kan vila och ta det lite lugnt.
Känner att jag inte har riktig ork,  lust  eller energi över till så mycket.
Blir så trött i huvudet , räcker med en timmes snack med kunderna sen är jag helt Slut.
Som tur är så underhåller Bailey  mig på dagarna när ingen mer än jag är hemma så jag kan hålla mig vaken.
Nu lite bilder

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...