UTANFÖR DÖRREN

Kände mig hyfsat pigg idag så jag följde med Lars o Cornelia på Väla på jakt efter något till Cassie som snart fyller 17 år.
Kändes så skönt att komma utanför dörren och det var riktigt roligt att se lite människor.
Gick runt lite , tog en fika och gick runt lite till.
Plötsligt börjar jag bli helt skakig och mådde skitkonstigt.  Det drog o spände i huvudet och jag fick sätta mig i bilen och vila huvudet medan Lars o Cornelia gick in i de två butikerna som Cornelia ville in i.
Tyvärr hittade vi inget till Cassie :(
Körde hem och nu ligger jag på min plats i soffan igen.
Blir så trött på detta. Trodde jag är mycket piggare än vad jag var.
Jäkligt tröttsamt att vara handikappad och inte veta hur mycket man orkar med.
Vågar ju inte ut o gå längre stunder iheller för jag har ju ingen aning om NÄR jag plötsligt börjar må skit.
Tar en omplåstrad selfie från min soffhörna.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...