UTMATTAD :)

Satt halv dagen och bokade av och om kunderna nästa vecka.
Blir tvungen att boka av all massage eftersom jag inte kommer orka med det.
Tänker börja försiktigt  och bara ta zonterapi och vaxningar första veckan och sen vecka nr två börja smått med en eller två massage om dagen.
Vill inte få nått bakslag.
På tisdag ska jag in på CT röntgen av huvud och hals eftersom jag har någon knuta / klump som inte vill försvinna riktigt.
Så tisdag blir det kontrast röntgen :(
Tar sin lilla tid att boka om alla.
Vid halv fyra tusen körde jag o tjejerna ner till Höör  för att titta på en kattunge,  det slutade med att vi körde och handlade kattlåda, sand, mat och en säng och körde tillbaka och hämtade lilla sötnosen. Hon var fantastisk hela bilresan  hem, sa inte mjau  mer än tre ggr . Så söt är hon.
Hon sprang omkring direkt i huset och luktade in sig och sen lekte och busade vi med henne så hon blev helt utmattad.
Cassie la henne i hennes säng ( som står i Cassies säng ) och där somnade hon in spinnande.
Hoppas natten blir lugn för henne.
Jag har också tagit bort mitt tejp över såret och det ser jätte läskigt  ut
Hu, hoppas det blir finare
Lite bilder nu :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...