NU SKA DET NJUTAS

Lars och Cornelia åkte till Varberg på gåsamiddag med släkten.
Jag och Cassie stannade hemma.
Dels pga att jag inte orkar så mycket så länge och för lilla bebisen Baileys skull.
När Lars o Cornelia åkt så städade jag och Cassie hela huset,  vi drog fram soffor, dammsög sofforna , damma, skrubba badrum JA vi var överallt.
Tog sin lilla tid eftersom jag fick vila lite mellan städtagen.
Men oj vad rent och fint här är överallt nu.
Patricia kom på en fika och hon såg att det var nystädat :)
Då undrar man ju hur skitigt det egentligen varit.
Nu doftar huset rent o fräscht och det är en fantastisk känsla .
Efter städet cyklade jag o handlade lite till kvällsmat och jag och Cassie har precis avnjutit filé och rotfruktsmix i ugn.
Blev riktigt mumsigt.
Nu ska jag luta mig tillbaka och bara njuta av ett gott glas rödvin, ett rent hem en gosig kisekatt  och lugn o ro.
Ha en underbar lördag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...