OJ

Insåg precis att jag inte skrivit nått på ett tag. Antagligen för att allt rullar på som vanligt.
Provat på lite massage igår och idag och även om det inte är mer än ett par stycken om dan då vill jsg lova att det känns ordentligt.
Bränner, drar och sticker på ett jäkligt obehagligt sätt och så blir jag stenhård över hela operations sidan.
Måste tyvärr bara fortsätta och biter ihop och gör det jag måste.
Men tänker inte anstränga mig när jag väl är ledig,  då måste jag nog återhämta mig.
Nästa  vecka blir som vilken vanlig vecka dom helst , dvs 70 % massage .
Fasar lite för det men förhoppningsvis blir det bättre o bättre.
Säger Nattis !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...