EN LITEN PAUS I TILLVARON

Idag har jag förutom jobbat haft så mycket överskotts energi att jag städat hela huset , tvättat och handlat .
Tänk vad en hel natts sömn kan göra för själen.
Efter två näst intill sömlösa nätter fick jag äntligen lite sömn i kroppen och det resulterade som sagt i massor av energi.
Nu har jag precis varit i duschen och ska snart fixa iordning mig inför en kväll i Landskrona
Petra kommer hit och vi ska sen ner till en salong i Landskrona som har börjat sälja it works produkterna.
Vi ska ner och hjälpa till , demonstrera , svara på frågor och förhoppningsvis wrappa en mängd människor .
Sitter just nu med en på mig själv
Riktigt skönt är det , lite kallt , lite varmt och man riktigt känner att nått händer
Nu måste jag fortsätta bli klar
Tjingeling! !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...