FÖRBEREDER

Blev klar med kunderna redan vid halv fem :)
Sista kunden hade åkt på influensan o avbokade.
Då körde Cassie ett träningspass med mig. Tränade div övningar och sen avslutade vi med en zumba dans .
En hel timme höll vi på och jag säger bara jösses vad klen man är i musklerna.
Mage och rygg är jag as stark i men BENEN!!!!!
Herre jösses , noll muskelmassa.
Ska försöka ta itu med mig själv nu.
Nu har man duschat , sitter med hårinpackning och förbereder morgondagen.
Kl. 06.45 ska jag hämta Petra och sen kör vi upp till Kungälv för att träffa alla distrubitörer i Team Jeanette.
20 personer blir dom och jag har bara träffat typ 3 av dem tidigare.
Ett år har jag snart jobbat med detta och jag ångrar inte en sekund.
Världens bästa produkter och världens härligaste team .
ska bli väldigt spännande att träffa alla och gå igenom lite stolpar .
Snart blir det soffan och ett glas vin
Trevlig kväll

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...