OJ OJ

Vilken dag ! Och den känns i kroppen nu.
Började med att städa av källaren under tiden tvätten snurrade i maskinen.
Kl 10 kom det en tjej från Anderslöv för att testa wrappen.
Egentligen hade hon kontaktat en annan återförsäljare i mitt team som bor i Öckerö och eftersom det är en liten bit emellan så frågade Emelie mig om jag ville hjälpa henne.
Självklart , vi är ju ett team.
Så klockan halv  tolv hade jag wrappat , gått igenom allt och skrivit in en ny dt till Emelie.
Susade direkt till Coop där jag sprang och letade efter grejer jag inte visste vad var knappt som jag skulle ha till efterrätten imorgon .
Tog sin lilla tid det :(
Hem och packa upp alla grejer
Iväg med Cornelia till ridskolan och släppa av henne där.
Fortsatte till systembolaget vid Väla och där var jag inte ensam ; (
Bunkra upp med vin och bubbel innan jag körde hem för att ta tvätten igen och lasta ur bilen.
Efter det tänkte jag att det är ju lika bra att göra efterrätten,  om den skulle misslyckas så hinner jag göra plan nr 2 imorgon.
Men jag tror banne mig att jag fick till det ,
Får provsmaka imorgon i smyg :)
Nu är min kropp död och jag avnjuter ett jävligt gott rosévin från Frankrike  och här kommer bilden på det så ni kan hamstra hem det till sommar värmen.
Riktigt gott

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...