TRÖTT SOM EN KYRKOKLOCKA

Känns som om jag gått 17 boxningsmatcher
Så jäkla trött i kroppen , i huvudet och ögonen.
Har varit en kort vecka men ändå lika många kunder så det har varit väldigt intensiva dagar.
Imorgon har jag en som kommer för att testa wrappen och ev  bli distrubitör.
Kanske lite dumt med tanke på att jag har 330 km2 hus som ska städas,  handdukar från jobb och övrig tvätt att Ta itu med , det ska handlas och förberedas och planeras inför tjej kvällen på lördag och  Cornelia ska till ridskolan .
Lördagen blir till att duka och laga mat o efterrätt och försöka ta det lite lugnt innan man fixar till sig inför kvällen .
Orkar inte hålla på in i sista sekunden , då är man ju död klockan tio.
12 stycken blir vi och det ska bli jättekul.
Planen är att det ska bli utgång på kvällen men vi får väl se :)
Nu ska jag slänga mig i soffan och inte göra ett skit mer idag

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...