HELLO !!!!

Ops , snart en vecka sen man var här och skrev lite skit.
Veckorna går helt enkelt för fort och Jag har aldelles för mycket att göra helt enkelt.
Igår kväll var jag bjuden på Tösakväll.
Började kvällen hemma hos Carina i Mörarp och avnjöt en gigantisk ostbricka och gott vin.
Precis när vi skulle ta tåget in till stan så öppnade himlen sig och eftersom vi är kvinnor som inte vill att sminket ska regna av oss och är rädda om våra lockar så blev det att vi stannade kvar hos Carina , tog ett glas vin till och inväntade taxibilarna.
Dessa tog oss in till stan och Beach club där vi åt middag och drack mer gott vin.
Sen gick vi runt i stan , vi ville dansa men var gör man det nu för tiden ?
Hamnade på KOL och det var ju ett riktigt läckert ställe MEN INGET DANSGOLV :(
Tog nån drink innan vi gick vidare igen till nästa ställe.
Halv två var jag hemma och somnade gott.
Upp klockan nio , pigg som en lärka men har inte fått så mycket gjort .
Lite jobb med it works och wraparna,  nya kunder som vill prova och som har registrerats.
Strax ska vi iväg , jag och Lars.
Ikväll är det nämligen dax för kräftskiva no 4 för min del.
Christel och Niklas som har bjudit hem 18 personer på knytkräftis.
Lär bli lite lekar vet jag :)
Blir hyfsat lugnt för min del för klockan 10 imorgon är det till att hålla möte med våra distributörer.
Sen är det ny vecka , massa jobb och en ny månad.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...