FREDAG

Fixar och trixar dagen .
Just nu sitter jag hos frisören där jag är med Cornelis hos Sara.
Cornelia klipper sig och pratar om att färga topparna i nån galen färg 😂
Fast idag blir det bara klippning.
Senare ikväll ska jag hem till Kattis,  sitta snacka , dricka gott vin och bara vara.
Imorgon är jag ,Lars och Cornelia utslängda hemifrån.
Cassie och Malin ska ha 18 års party hemma hos oss.
Hm!!
Jag ,Lars och Cornelia tar en tur till Köpenhamn och på kvällen sover vi hos mina föräldrar .
Sen är vi portförbjudna även på morgonen dagen efter så vi får hitta på nått så vi inte kommer hem för tidigt .
Cassie sa dom skulle städa
Är ju i och för sig skönt att slippa se röran.
Ha en härlig helg ❤

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...