GODMORGON MÅNDAG

Och så var det då måndag igen.
Helgen, den gick snabbt.
Fredagen var jag och Cornelia hemma hos Kattis.
Jag och Kattis snackade och Cornelia och Isabell lekte.
Var hemma vid 23 tiden.
På lördagen åkte jag , Lars och Cornelia till Köpenhamn.
Cassie och Malin skulle ha 18 års party hos oss och vi var utslängda och fick lova att inte komma hem för tidigt på söndagen.
Så vi drog som sagt till Köpenhamn , det regnade lite smått hela dagen.
Gick på ströget,  kollade lite i butiker , fikade och avslutade på Tivoli där det var Halloween :)
Cornelia var överlycklig
Var hemma igen runt midnatt och sov hos mina föräldrar i deras annex.
Söndagen var lugn.
Var hos mor och far tills 12 tiden och då hade Cassie skickat ett sms och sa att vi fick komma hem :)
Dom hade städat klart , och dom hade verkligen städat bra.
Söndagen gick åt till att slappa.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...