GORM

Tack gode gud att jag körde iväg o fixade förankring till studsmattan.
Utan den så hade studsmattan varit borta och tagit mycket med sig . Kunde blivit en dyr historia.
Gick ut för att köra in bilen så långt jag bara kunde i carporten.
En halv meter från bilen låg vår vindskena ; (
Den kunde lika bra landat på bilen , fast jag kollade inte bilen så vem vet.
Cornelia har somnat och för min del tror jag att det kan bli en sömnlös natt.
När kastvindarna kommer så rör hela huset sig och tom sängen rör sig.
Det hörs nått på vinden , hoppas verkligen att taket sitter kvar .
Någonting slår någonstans och jag undrar vad det kan vara.
Blir till att kolla runt hela huset imorgon .
Hoppas det inte är större skador men med denna stormen kan allt hända.
Riktigt kusligt när hela huset knakar och jag undrar om man kanske sovit bättre i källaren.
Läskigt är det iallafall.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...