MIN RYGG DÖDAR MIG

Så ont jag har i min rygg, helt sjukt !
Men man biter ihop som vanligt och går till slut på knä.
Dagen- körde iväg och köpte spännband till studsmattan så nu är den förankrad rejält och lär inte kunna blåsa bort i stormen som ska komma i natt.
Fick även dammsugit av och svabbat golven i hela huset
Lagt in tvätt
Gått en runda på 4,5 km för att försöka lirka loss min rygg. Funkade inte så bra :-(
Blev värre så jag vilar ryggen lite nu medan Lasse och Cornelia är nere på julskyltningen.
Har en intensiv vecka framför mig och längtar redan nu till min lediga dag på fredag.
Det är många som vill ha massage och december är alltid en intensivare tid på jobbet. Många som ska utnyttja sitt friskvårdsbidrag, många som vill vara fina till jul och nyår och många som vill ha behandlingar in i det sista för att kunna slappna av i julstressen.
Kan inte fatta det är 1 december på tisdag, snart har ännu ett år sprungit iväg och vi kommer in i 2016
Makalöst !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...