KÖPENHAMN MED CASSIE

Som sagt !
När Cassie  fyllde 18 fick hon en shopping helg av mig till antingen Göteborg eller Köpenhamn.
Valet blev Köpenhamn
Den enda helgen som funkade var denna helgen så jag bokade ett rum via secret escape som faktiskt hade billigast rum.
Ett hotell precis sidan om Råshusplatsen.
Vi åkte hemifrån 9.30 och hade tur och kunde checka in på hotellet direkt vi kom runt 11.30 tiden.
Lämnade vår väska på rummet och gick ut på ströget och gick affär ut och in.
Jag hittade 2 blusar och ett par byxor medan Cassie hittade 3 klänningar , stövlar , kofta , smink mm.
Jösses vad vi gick , ont i fötterna.
Klockan 17.30 gick vi upp på rummet och vilade våra ben innan vi tog våra nya kläder på och gick ut och åt på Hercegovina,  här hade jag blivit tipsad om att dom hade köttbuffe och eftersom det inte fanns bord på Fridays så gick vi dit och åt så vi mådde illa.
Mätta , trötta och med värkande ben i ösregn gick vi tillbaka till hotellet och kommer slappa och sova tills vi vaknar.
En jättemysig dag och kväll med min fina stora dotter.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...