HELG

Idag har det varit en ta hand om dig själv Tina dag .
Hoppade faktiskt över toalettskrubbning och stöd denna fredagen.
Började istället morgonen med en ansiktsbehandling,  sjukt skönt att bli omhändertagen själv istället för att bara ge , ge och ge hela dagarna.
Verkligen en kanon behandling fick jag på Bella kliniken .
Åkte hem , hängde upp tvätten innan jag åkte till Väla där jag mötte Patricia på en lunch
Var riktigt mysigt att bara sitta och snacka skit om allt möjligt.
Sen har dagen rullat på . Körde och handlade mat och lagade god mat i viktväktar stuket.
Mumsigt !!
Nu är det kväll och jag ska ta det lugnt ända till kl.03 då jag ska hämta Cassie. Hon ska jobba på Bikten ikväll.
Sen imorgon ska jag och Cassie åka till Köpenhamn på en liten shopping weekend. En present hon fick av mig i 18 års present
Mer om det kommer imorgon ;)
Tror hon kommer bli väldigt nöjd :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...