MEN VAR TAR VECKORNA VÄGEN ?

En hel vecka har gått igen.
Jag hinner inte med och ändå gör jag inte ett skit  mer än jobbar typ.
Men idag har det varit fredag och jag är ledig.
Fast ledig stämmer inte
Jag har tvättat 5 maskiner tvätt ,
Skurat toaletter och suttit hos frissan i 3 1/2 timme.
Att sitta hos frissan är kanske inte så ansträngande men väldigt drygt när man kände att man hade en massa saker att hinna med .
Varför satt vi där så länge då !
Jo både jag och Cornelia skulle färga håret. Cornelias skulle först blekas i topparna , sen tog inte färgen hon skulle ha så det blev en ny färgning.
Under tiden tog Sara mig och mitt hår.
Får handla imorgon till tjej middan med några teamleaders imorgon :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...