TORSDAG

Veckan springer som vanligt iväg i rasande fart och jag börjar känna mig lite småstressad.
Måste komma på och köpa saker till vårt jullotteri som börjar den 1 december.
Har inte hunnit tänka ut nått bra än.
Sen måste jag leta upp bilder till fotokalendern,  den årliga julkalendern.
Bägge uppdragen tar lite tid att pyssla med .
Just det , alla papper till revisorn också :(
Ja som sagt lite små stressad.
Men idag ska jag försöka att jobba med två omplåstrade fingrar.
Skar upp ett rejält djupt sår i pekfingret igår när jag skulle ta ett fat som hade en flisa .
Det blödde hela kvällen och imorse när jag råkade slå i fingret så började det igen.
Hittade plåster i min väska nu på morgonen.
Tummen har tydligen också ett skärsår upptäckte jag när jag knäppte skärpet imorse , då började tummen blöda.
Suck !!
Kul att stå och massera idag med två ömma fingrar, NOT !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...