FREDAG

Då har plötsligt en vecka gått igen
Varit en hel del avbokningar , många sjuka nu :(
Så en hyfsat lugn vecka har det varit .
I onsdags skulle jag och kollegerna äta jullunch på IKEA ( trodde vi ) Det var bara det att vi var där 1 timme för tidigt , ingen av oss hade kollat vilken tid de öppnade julbordet så det blev en liten tabbe.
Jobbade lite idag ( imorse ) och sen fick jag hämta Cassie på skolan som ringde och var dålig.
Influensa symtom - ont i kroppen , frossa och feber.
Hon skulle egentligen jobbat ikväll men fick boka av och hoppas på att hon är piggare till imorgon då hon också har jobb.
Hoppas på att det inte är flunsan utan bara nått tillfälligt.
Vi skrattade gott åt henne när hon kom ner för att äta kvällsmat.
Ena byxbenet var uppe och det andra nere och när jag frågade varför så svarade hon
- För att fördela värmen jämt
Jag frågade henne - Hur menar du nu?
- jo men om jag har frossa så har jag byxan nere på ena benet och om jag är varm så har jag byxbenet uppe på det andra benet , då blir det liksom jämt fördelat .

Ha ha ha , det var kul !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...