KNYTISFEST

Istället för Champagne Safari  , den årliga traditionen med gänget så blev det fest hos oss.
Alla hade tagit med sig något ätbart så det blev en matig sallad , rucculapaj,  grillad lax,  rotfruktsmix, pulled pork och dessutom ostbricka och glögg till förrätt. Det blev även 2 tårtor till efterrätt.
Fantastiskt gott.
Det blev en musikquiz och lite dans.
Halv fyra gick vi och la oss :)
Idag har vi städat undan och jag håller på att julpynta på jobb och städa av där inför morgondagen.
Har även hunnit gå en runda på 4 km i fm efter att jag kört Henriette och Morten till båten.
Med all den maten måste jag röra mig.
Lite bilder :

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...