MÅNDAG CHECK !!

En intensiv måndag är avklarad, check ( bock i kanten )
Var minsann inte långa pauser mellan kunderna idag, lika bra att köra järnet så jag kan vara ledig efter jul istället :-)
Tisdagen blir precis som idag intensiv även den MEN sen har jag MÅNGA lediga dagar framför mig och det ser jag fram emot.
3.2 km på löpbandet har det också blivit idag . Ville se hur långt jag kom på exakt 30 minuter och 3.2 km blev resultatet. Är faktiskt väldigt skönt att ställa sig där och stoppa in bra musik i öronen och bara traska på , nja ! traska är kanske inte riktigt rätt ordval . Nånting mellan traska och springa pysslar jag med.
När jag var klar med min promenad så kändes det riktigt ordentligt i benen i alla fall och man blir helt snurrig när man går av löpbandet, lite som om man gick på en båt som var ute i värsta stormen.
Nu laddar jag för morgondagen med 1 liter vatten och soffhäng.
Kram

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...