NU ÅKTE JULEN UT

Gokväll i stugorna !
Näst sista dagen på året . Helt sjukt vad detta året gått snabbt. Kanske säger man så varje år men jag upplever att 2015 sprungit iväg.
Näst sista dagen på 2015 började med en runda på löpbandet
Sen körde jag o tjejerna till Familia där vi åt lite lunch innan vi sen gick på jakt efter en nyårsblåsa till mig.
Hittade efter mycket om och men en svart klänning med lite bling.
Inget märkvärdigt alls men ändå en klänning som jag kan använda även vid andra tillfällen.
Nöjd :)
När vi kom hem några timmar senare började jag plocka bort alla tomtar.
Byta ut julgardinerna mot vanliga
Allt åkte ut/ bort . Allt utom ljusstakarna.
Julgranen .... den tog nästan kol på mig.
När jag plockat bort alla kulorna hade halva granens barr rasslat ner på golvet.
Resten åkte av när jag drog upp granen för trappan.
Jösses sa Cornelia som satt i soffan och tittade på med stora ögon.
Det tog nån timme att dammsuga upp alla barr kan jag säga , men nu är det gjort och det känns himla skönt.
Nytt år ska inte börja med tomtar tycker jag och julen är aldrig kvar efter nyår hos oss mer än som sagt ljusstakarna.
Imorgon är det ganska skönt att kunna bara vara innan vi ska iväg på kvällen och fira nyår.
Bilder på det lär det bli :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...