LILL LÖRDAG

Är det inte det ena så är det det andra
Suck !
Nu framåt kvällningen klaga Cornelia på att hon frös . Tempen visade 37.9
Hoppas det är nått tillfälligt.
Ibland har hon feber ett dygn och sen är det bra igen.
Hoppas det går över snabbt igen och inte blir något av det.
Imorgon skulle jag och Petra kört till Anderslöv till en salong där men jag ställde in det . Det kändes lite stressigt i detta väglaget att fara fram och tillbaka mellan kunderna så jag bokade av det.
Nu har jag då istället fått ett stort glapp i kalendern i morgon och vet inte riktigt vad jag ska hitta på då än .
Finns alltid nått att göra.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...