EN SMAK AV VÅREN

Vilket härligt väder det var idag. Kunde sitta ute ett tag och dricka eftermiddagskaffet. Underbart !
Det får gärna fortsätta hela helgen och framöver.
I övrigt har jag haft en ganska normal dag, lagom med kunder och ingen stress.
Tagit det ganska lugnt. Imorgon skulle jag haft genomgång av hot stonemassage  men den blev framflyttad så jag blev plötsligt lite ledig. Det är kanon för jag behöver köpa massageoljor och jag ska på Väla med Cassie så hon kan prova sin klänning igen hos sömmerskan. Skönt att hinna med det imorgon .
Dagens mest negativa är att jag vaknade med halsont. Trodde jag snarkat för mycket och att det skulle släppa under dagen men det har bara blivit värre och värre och nu gör det riktigt ont i halsen.
Det river som fasiken och varje gång jag sväljer känns det som om någon drog ett sandpapper i halsen på mig. Inte alls skönt !
Blir att jobba med munskydd imorgon :(


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...