SNARK!

Så trött jag är
Igårkväll var vi på överraskningsfest i den gamla  Caltexmacken i Mörarp.
Niclas som fyllde 50 år denna dagen trodde att han och Maria skulle till Köpenhamn för Maria hade gett honom en packningslista.  Men istället så hade Maria samlat ihop hans släkt och vänner i just denna gamla bensinstation.
Här hade ägarna dukat långbord inne i verkstan bland gamla bilar och skrot och det är verkligen som om tiden stått still .
Perfekt ställe att fira födelsedagsgrisen på som älskar att själv mecka med gamla bilar.
Han blev djupt överraskad och chockad när vi stod där och sjöng för honom.
Vid midnatt körde vi hem igen.
Sen hade jag ett helsike med att somna , dels för att Cassie var och jobbade och dels för min hemska hosta jag lyckats dra på mig :(
Har verkligen ingen plats i min kalender för att bli sjuk.
Lyckades väl somna och vaknade 03.30 när Cassie kom hem.
Sen var det hopplöst att somna igen.
Gick till slut ner i soffan och lagom till klockan ringde 07 somnade jag.
Snark! !!!
Upp väcka Cornelia som ska börja hoppträning kl.8.00.
Så jag lämnar henne där sen hem , hoppa ur myskläderna och i kläder för kl. 10.00 ska jag klippas och tonas och har 3 timmar framför mig där
Med denna hostan och snörvlandet och ingen sömn kommer det bli en pärs.
Känner att soffan kommer skrika efter min rumpa idag. .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...