HEMSKA HOSTA

Åh vad trött jag blir på denna hostan. Får ju inte sovit på nätterna och kan knappt pratat med kunderna utan att hosta ihjäl mig. Tur det finns snälla kunder och bra munskydd .-)
Lång dag även idag men med varierande behandlingar så det kommer gå hur bra som helst att jobba. Att jag sen dör i soffan och faller in i en osocial närvaro är en annan sak men det krävs för min egna återhämtning.
Tittar ut genom köksfönstret och ser hur fint grannen påskpyntat och själv har jag inte ens tänkt tanken på att sätta upp några fjäderfän eller pynta. Får bli en påskpyntsfri påsk i år känner jag.
Pallar helt enkelt inte
Pling plong sa dörren i källaren, det betyder att nästa kund kom nu så adjö.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...