NYKLIPPT OCH GENOMFÖRKYLD

Igår hände inte mycket. Körde Cornelia till ridskolan halv åtta på morgonen. Hem och klädde om och tog bussen till stan och gick till salongen för lite klipp och färg.
Sara klippte av 10 cm och det kändes riktigt bra att bli av med den biten. Lite färg på det och man känner sig som en ny person.
Mötte upp Lars och Cornelia i stan och åkte hem med dem.
Sen låg jag på soffan hela dagen.
Min plan var att skrubba badrummet för det är riktigt jävla sunkigt och jag har inte hunnit i veckan och lär inte hinna nästa iheller . Tyvärr mådde jag inte alls bra.  Hostan håller på att döda mig och näsan bara rinner. Har hostat sönder blodkärlen i hjärnan och har nu en fruktansvärd huvudvärk som pricken över i. Tvingade mig till att sätta igång en maskin tvätt även om hjärnan bultar. Blir inte mycket gjort idag iheller för min del eftersom jag verkligen måste kurera mig inför morgondagen och veckan som kommer.
Bara stör mig på alla måsten .....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...