VECKAN

En lagom intensiv vecka går mot sitt slut.
Jobbar dock imorgon trots att det är fredag. Börjar 8 och bör vara klar 10.30 innan jag kan kan ropa jabadabadoo som är mitt nu-är-jag-ledig-vrål.
Har varit en bra planerad vecka och jag är riktigt imponerad av mig själv. 
Jag har inte tryckt in kunder i mina pauser utan jag har haft pauser när jag planerat ha dem.
Nja förutom igår när jag hade en kund som kom trots att hon avbokat sin tid under påsken för att hon hade nått annat för sig denna dagen hon skulle komma till mig.
Plötsligt kom hon och blev förvånad när jag frågade vad hon gjorde här och berättade för henne att hon avbokat sin tid.
Fick leta fram hennes sms och överbevisa henne och hennes svar på det var
- vad tusan skulle jag göra idag då ?
Vad har jag glömt att jag skulle göra ?
Ha ha , skönt det inte bara är jag som är förvirrad

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...