DÅ VAR DET HELG

Började jobba kl. 8 var klar 10.30 och hunnit med 3 kunder :)
Hoppade i lite andra kläder och körde ut till Väla där jag bestämt träff med en hårt arbetande Petra som mer eller mindre jobbar dygnet runt . Jag tyckte hon behövde komma hemifrån  datorn så jag hade bett henne vara på Väla kl. 11.00.
Där bjöd jag henne på lunch och fika samtidigt som vi hade lite planeringmöte inför april .
Under tiden där ringde 2 som ville prova wrapsen så jag var fullt
upptagen :)
Det resulterade i 1 ny inskriven kund .
Med andra ord , jag tjänade pengar under tiden jag fikade ;)
Okej , tänker man som min far så gick man ju plus minus noll och jag kanske ska säga istället att fikan betalade sig själv .
När jag kom hem strålade solen och jag planterade lite blommor och drog fram solstolen . Snart kan man njuta av solen och stolen .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...