JA-BA-DA-BA-DOOOOOO

Mitt signum när jag slutat för veckan är att skriva just det på Facebook
Jabadabadooooo och det roliga är att vännerna vet precis vad det betyder nu.
Retar alltid någon :))
Idag fick jag dessutom ropa det lite tidigare än planerat eftersom min sista kund glömde bort mig vilket i och för sig inte gjorde något.
Det har verkligen varit en hektisk dag , men så är det när man har en sån lyxlirar vecka som denna varit.
Man måste ju ta igen det någonstans och det blir ju de andra dagarna.
Lite bekymrad börjar jag dock bli ....
Har haft ont i min armbåge ett tag nu men nu kan jag knappt böja eller sträcka ut den.
Typisk tennisarm :(( men vad gör man ??
Ingen kan ju ersätta mig och ta mina kunder så det är bara att bita ihop , suck !
Inte alls bra, så att få vila den över helgen är inte fel alls.
Jabadabadooooo

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...