PARTY PARTY

Fredag ! Ledig ! Och jag var ledig på riktigt ;)
Normalt brukar jag ju dra igång städning på fredagarna men inte denna dagen.
Jag tog en promenad , slappade och bara var.
På eftermiddagen träffade jag Maria på Väla,  längesen vi sågs så vi satt och prata 1 1/2 timme innan jag var tvungen att skynda mig hem och fixa till mig .
Klockan 18 träffade jag Petra och vi gick till Pitschers där vi skulle ha lite afterwork med några itworks kompisar.
Det blev mycket snack och planeringar och mängder av skratt.
Vid halv elva gick vi vidare .
Vi gick inom Aptit där Cassie jobbade och sa hej.
Sen blev det pianobaren - tråkigt där så vi gick vidare till Headless Swan.
Där dansade vi sen i några timmar innan Cassie sen kom inom och hämtade mig efter hon slutat jobba och vi tog taxi hem.
En riktigt rolig kväll med härliga vänner

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...