FREDAG

Vart tog dagen vägen ?
Jobbade en timmes tid imorse.
Bytade om och tänkte påbörja städning men då kom cornelia på att vi kunde åka till Väla och fixa hennes telefon .
Höll helt med henne på den punkten så jag Bytade kläder igen och körde ut till Apelstore på Väla där vi fixade en ny telefon till henne.
Den hon hade var vattenskadad och eftersom vi fick pengar från försäkringsbolaget till en ny så var det lika bra att fixa det när tid fanns.
Det blev ny telefon och nya skor till henne innan vi körde hem igen.
Väl hemma Bytade jag kläder igen så jag kunde ta itu med städningen.
Skrubbade ner köket ( fy fan vad fettigt och äckligt ) det tog 2 , 5 timme . Får se hur länge det är i det skicket innan det blir belamrat med skit igen :(
Det är det tråkiga med städning.
Man lägger ner timmar och åter timmar på att få hela huset rent och det håller  inte ens några dagar.
Han klart med köket innan det var dax att byta om IGEN och köra ut till Väla IGEN , denna gången för att träffa Maria .
Gick runt i butiker och tog en kopp kaffe och snicksnacka i 3 timmar innan jag körde hem igen.
En sån där dag när man varit iväg hela dagen men ändå inte fått nått gjort ....
Nu sitter vi ute med ett gott glas rose från Angelina Jolies och Brad Pitts vingård.
Kan starkt rekommenderas att prova om ni inte provat det än :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...